3 december


Idag är det hum...21 dagar kvar till julafton =)
Det är också en dag kvar tills Magnus Carlsson, som ska representera Borås i Körslaget, ska hitta sin Boråskör! Och jag vill ju mer än gärna vara med för jag älskar att sjunga i kör det har jag gjort i mina dagar. Tror jag var 7-8 år när jag var med i skolkören första gången. Tror jag var med på BT (Borås Tidning) en gång också när "Hela skolan sjunger"-dagen. lovar och skaffa fram kortet de har tagit i helgen. Ja vi hade en dag eller två om året där alla i skolan sjöng. Vi samlades i idrottshallen. Härliga tider det! Sen efter ett par år fick våran klass äran och vara skolans skolorkester=) Första året spelade jag trumpet och andra o tredje året trummor. Sen efter 6:an då vi skulle börja p åen ny skola o nya klasser fortsatte jag med trummor på kulturskolan, saknar det som fan. yeye, Ska bli spännande och se Körslaget det blir nog många och käna igen framför tv:n! Har ju inte bott i uddevalla så värst länge men man kankse känner igen de också för Idol-Erik eller SnyggErik kankse ha kallas också ska represetera Uddevalla. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0