Eid Mubarak!

Ja.. hur fan ska jag förklara detta nu då... Idag firar alla muslimer för det är en speciell dag... och det kan man nog jämföra med Julen för Kristendomen! Hur som helst så har jag fått många samtal av folk och jag har själv ringt runt lite för att för att säga Eid Mubarak (God Jul, liknande) eller på mitt språk cejnet pirozbet! Har ringt min far o mor. Sen bad jag de att få ett par nummer till Kurdistan för jag ville höra av mig till. Jag fick tag på min moster, kusin, farmor och farfar.. sen var pengarna slut på mitt telefonkort! Fyy va jag saknar de! det är ju liksom inte varje dag man pratar eller träffar de. Tror att ja ska resa dit efter jag tagit studenten i sommar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0