Natti Natti

Känns som att jag inte gjort annat än och bloggat idag! Men det är väl bra?! Hoppas jag kan fortsätta med det så det inte så min blogg inte ser dött ut, måste lära mig lite grejer först.

För en stund sen kom jag på att jag missade första avsnittet av julkalendern =( bara vänta tills imorgon då tänker jag titta på den fram till julafton. =) Julen är myspys... jag gillar det! Förrutom att det inte blir jul med familjen i år. De ska bort o jag funderade på och jobba på julafton för att ha nått och göra. Men jobb finns det inte... ännu! Sen om jag nu inte får nått har tias familj sagt att jag är mer än välkommen och fira med de i Hedekas =) Gulligt av de! Men som sagt så får vi se har en vecka på mig och bestämma mig =)

Nu ska shano sova så hon vaknar någongång imorgon morgon! Vill vakna ganska tidigt för jag älskar och inte stressa på morgon! Haha Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0