pinocchio staden, borås!

Då var jag i Borås igen... Känns alltid lika skönt och komma dit där jag hör hemma! Man känner en sån trygghet på något sätt och det är nog många som håller med mig. Just nu är jag hemma hos min underbara familj och myser framför soffan, ätit god mat också =) (Tacos som min lillsyrran gjorde)! 

Innan jag åkte hit lämnade jag tias i min lägenhet och sa hejdå! Han skulle till Oslo idag igen. Kom lite tårar från ögonen men det är inte mycket att göra. Hoppas vi syns igen snart... väldigt snart =) Vill iallafall tacka för de underbara dagarna vi vart tillsammans under jul! 

Imorn kommer min favorit kusin till BOrås, o fyyy va vi ska ha kul som vi alltid haft! Vi ska hitta på massa bus, kankse åka till badhuset imorn?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0