Dag 1, Coventry in England

Hello everybody!

Vill saga att det ar jattekul och inte vara i Sverige just nu. Jag har haft en toppendag med tjejerna. Vaknade tidigt hemma hos mammas kusin som bor i Coventry. Gick ut och shoppa pa primark!!! Vi va dar i timmar verkligen. Alla shoppade verkligen loss idag vi blev helt galna av allt som vi sag, och billigt va det ocksa! Av oss alla var jag som tur va ekonomisk idag, jag kopte for 30 pound! medans de andra gick anda upp till 130 pound. Wiihoo..

Jag vill visa massa bilder men jag har glomt USBn hemma i Sverige :( Men ska forsoka hitta natt satt for er att se min resa i England. Nu ar vi hemma hos morsans kusin igen och har atit mat och dricker for tillfallet english tea! Haha...
Far se vad jag och alla andra hittar pa imorn kanske blir det att aka till Birmingham =)

Kommentarer
Postat av: Arosmamma

Ha det så Kul och Hälsa alla ifrån mig..oss

Fint väder och Soligt här i allafal...

Ta hand om Dig och plånboken..hahahaha

2009-04-06 @ 17:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0