Dag 2, Coventry, England

Idag blev det ingen Birmingham som ligger 25 minuter harifran. Vi hade problem med transport dit. Men vi far se om vi kan ta oss dit imorgon morron!! Vi har varit pa lite dyrare stallen i coventry och jag shoppade inte en enda plagg faktiskt. Jag har inte ens orkat ta mig ut. jag har vark i kroppen och min mage mar inte alls bra. (tjejproblem som man har). Kom hem nyss med mamma for att fa vila lite... Nu ar jag mamma och nerges (min kusin) hemma utan de andra. Vi ar inte riktiga shoppingmanniskor direkt.

Gud va jag vill lagga ut bilder har men det funkar inte glomt sladden till bade
kameran och min mobilkamera i Sverige, det ar illa
. Nii far se de nar jag ar hemma i Sverige istallet...

Kram pa er!

Kommentarer
Postat av: Arosmamma

Kram på er oxå..

drick söt te..och ta 2 panodil du blir säkert bättre...

Hoppas att ni har det roligt..

Idag ska vi teckna kontrakt på den nya lägnheten som vi har fått...roligt .vi ska flytta lagom till midsommar...

Hälsa de andra gott från mig

Ta hand om dig

2009-04-07 @ 09:33:59
Postat av: Shano

Jasso ni ska flytta? det visste jag inte... men va bra anda. Du va hette foundation grejen du ville ha?

2009-04-07 @ 12:03:25
URL: http://shanoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

No7 ,Medium

2009-04-07 @ 19:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0