Dag 4-5, London va KUL!

Ja... igar hade jag kul i London, Vi var framme vid 22-23 tiden och bodde
hos en som morsans kusin kande... Han bodde ganska stort och inrett
mycket fint. Sa vi va 11 personer som sov hemma hos han. Pa morgonnen
vaknar vi tidigt, ater frukost och fixar oss. Vi skippar bilarna som vi hade med
oss och akte tvavanings bussarna och tunnelbanorna runt London. Akte och
sag London Brigde forst och gick vidare till Victoria street dar Alla kanda byggnader
finns, London Eye och Big Ben och dessa andra. Va mycket folk som va darborta (som vanligt).

Jag och min syster satt och fikade tillsammans for vi va inte sugna pa och aka
London Eye mojjen... Dock gjorde mina kusiner och  fastrar det. Hur som helst,
Sag massa folk som hade klatt ut sig for att underhalla alla turister. Var en
Cowboy som smaflortade med mig och syrran, tog massa fina kort med och utan han...


Vi skippa shopping for det va dyrare darborta. at lite mat det sista gick runt i lite affarer
och sedan akte vi buss hem till han vi sov over, fixade oss och klockan blev mycket sa
vi bilade hem till Coventry. kom hem vid 03:00 tiden.

Idag va vi inte sugna pa att vakna tidigt. vi sov lange, precis atit frukost.
Vi ska starx till Primark och kolla... Vet inte hur denna dag kommer att se ut annars....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0