Dag 5, fortsattningen.

Idag var nog allra sista dagen nar det galler shopping och mig,
jag har inga pengar kvar nastan. Vi var pa Primark for sista
gangen och gud vad vi kopte massa. Speciellt min kusin Tawar,
men det har hon gjort sen forsta dagen. Fragan ar hur alla vi ska
fa allt pa flyget hem till Sverige.


Idag har vi ocksa lagat kurdmat. Vi har inte atit hemlagat
sen forsta dagen vi kom hit da vi blev bjudna pa middag.
Atit utemat hela veckan, sa det va hur gott som helst med
hemlagad.

Kram pa er... Saknade solen idag faktiskt, va lite regnigt ute idag.
Vet att ni i Sverige hade soligt o skont.

Kommentarer
Postat av: Arosmamma

Kram på er...

Soligt och fint hemme i Sverige..

Vi ses imon så du får hemlagat oxå hos mig...

kramisar..

2009-04-10 @ 14:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0