Hemma i Uddevalla

Äntligen, idag åkte jag hem till min lägenhet.
Känns så skönt och vara hemma hos sig, fast
lite tomt är det allt för man har inte varit ensam
en sekund dessa 2 veckor.

Hur som helst, hänt lite bra och dåliga saker
de senaste dagarna men det går vi inte in på.

Nu när jag väl är hemma så har jag suttit framför
datorn och RENSAT kylen, precis allt va röttet och gammal!
Fy va det luktade. Jag ska alldeles strax ut och jogga!
Jag och världens bästa tjej som är min närmaste och
underbaraste vän har lovat varandra att gå ut och jogga varje
dag och göra rätt saker helt enkelt. Om inte vi går ut och tränar
är vi skyldiga 100 kr/ gång!! Vi började i Måndags denna vecka,
och det känns bra! Är starkare än någonsin, fysisk och psykisk!
Så ut och träna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0