Jag är tillbaka...

Ja klockan va 03:00 i morses då alla vaknade i England,
vi kom till flygplatsenrunt 06:00 tiden och vi skyndade oss till flyget.
En sak som gjorde mig, och många andra passagerare arga
var när man skulle checka in i någon konstig apparat då man fick
betala 20 pound extra, för vadå? Vad är detta för någor nytt?

Aja, vi kom hem runt 10:00 tiden på förmiddagen och vi var
dödströtta. Vilade hos ena fastern  Gbg, sedan åkte vi till
min morbror där hans fru hade lagat mangold-dolmar.
GUD va gott det va, tack Dada Gona!! =)

Jag ska nanna nu men får lägga ut lite bilder imorn.

Kommentarer
Postat av: Arosmamma

Welcome Home darling...

Du behöver inte tacka det var bara rolig när alla va här ,men synd att ni kunde ej stanna över natten...nästa gång kanska..

ha det så bra

ta hand om dig

dada gona

2009-04-13 @ 17:57:31
Postat av: Anders

saknar dig hmm hör gärna av dig

2009-04-13 @ 18:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0