Kommentera gärna på inlägget!!

Hej alla mina läsare!

Jag ber så mycket om ursäkt för jag har inte bloggat om mat på ett tag. Anledningen  till det är helt enkelt att jag mår piss just nu, vissa gånger vet jag varken in eller ut. Alla dessa känslor som tar över ens kropp och själ är inte enkelt att hantera, men jag försöker. Alla ni som vet hur jag mår, jag behöver verkligen er stöd i alla väder, jag ska försöka vara så positiv som möjligt, men kankse inte lyckas varje gång. Jag vet hur jobbigt och irriterande det är att orka lyssna på en som mår som jag. Jag har upplevt det själv hur det är och lyssna på det negativa hela tiden. Jag behöver tid och tänka. Jag behöver folk i min närhet (familj och vänner) att förstå mig och mitt liv som jag valt och väljer i framtiden, min drömmar och hur jag vill nå de... steg för steg!

Jag har inte mycket kvar här i Uddevalla, känns skönt men jobbigt att vänta.
Endast en månad kvar sen flyttar jag från det som förändrat mig en del.
Jag hoppas och vet att jag kommer må guld, när jag väl kommer till
studentdagen och framåt i tiden.

Nu behöver jag veta lite om ni som läser bloggen, vill ni läsa mer av det?
Jag har mycket mer att ge än vad jag gjort innan och lovar och försöka göra
bättre utav mig, men känner ni att det inte spelar någon roll så skriv en kommentar
om det!!!
Tack!

Kommentarer
Postat av: Linda Grannen

Hej tjejen !



Tycker att du har en kanon blogg :-D Hoppas att du får en bra vecka. Tänker på dig !



Kram Linda

2009-04-20 @ 09:13:32
Postat av: katarina

hej stumpan! för det första tycker jag du ska fortsätta bloggandet för de e kul å läsa speciellt när du flyr fältet till din stad;)

du kan väl höra av dig om onsdag me fika? jag sitter å gärna lyssnar på dej gums de vet du...

kommer att finnas där även när du flyttar..för de har vart superkul å lärakänna dig =) kramen på dej

2009-04-20 @ 12:23:39
Postat av: Arosmamma

Jag finns här för dej...

Hör av dig..När du vill....

Kom till oss när det passar dig

Kramisar

lOVE YOU

2009-04-23 @ 11:31:18
Postat av: Evelina

Läser din blogg lite då och då! Den är söt! Fattar att du längtar till studenten! Det är underbart! Lycka till!!!!

2009-05-03 @ 15:33:25
URL: http://evelinajustnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0