Shoppoholic??

Idag var humöret upp och ner, jag har varit i stan hela dagen nästan, köpte en massa saker bara... Det var faktiskt nödvändiga grejer jag shoppa... men jag mådde varken bra eller dåligt, köpte en jeans jacka från gina trico, samt leggins! Lösnaglar från kicks som jag ska använda för första gången. Lite smink från h&m som jag hade slut på.  Åt jättegod tacos innan jag tog bussen till Göteborg. Väl där mötte jag min underbara xalwzhn (morbrors fru) med min fantastiska kusin Arå (snart 4 år). Vi gick och åt lite kinamat och gick runt stan innan vi åkte spåret till frölunda.

Nu sitter jag hemma hos min morbror som jag umgås med!
Så glad att jag har folk runt omkring mig, borde vara så liiite oftare. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0