Student 2009!


för jag ska ta studenten...

Min student skylt har kommit och ser ut såhär, dock inte helt klart!
Har skrivit och skickat en del inbjudan till min studentskiva,
balen är på G men behöver fixa en del grejer där...
min kavaljer och jag har väl inte diskuterat hur han ska klä sig.
Det får jag ta itu med imorgon...

35 dagar kvar och det känns fantastisk! Har dock ett stort problem!
Vad ska man bjuda på för mat????? Mamma och jag har diskuterat.
Buffe (kurdisk mat) eller grillmat? Alltså vilket som går bra, men
jag vill inte att folk ska behöva fixa mat hit och dit, bara spring fram och tillbaka.
Det ska helt enkelt inte vara mycket jobb bakom, vill att alla ska ha det bra!! <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Åååå va fin....))

2009-04-30 @ 06:36:32
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Arosmamma

fint fint....

2009-05-01 @ 17:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0