Göteborg

Fortfarande hemma hos min morbror, igår umgicks jag med hans fru och barn. Vi gick till Frölunda torg, köpte jättefin armband till min balklänning och min morbrors fru köpte jättefina skor som jag också har men hon köpte svarta och mina är vita, får lägga upp lite bilder sedan.

Hur som helst så gick vi vidare till mio och kollade soffor och matbord, samt barnsängar och allt som tillhör, Vi valde ut en jättefin skinsoffa =) Den kommer bli superfin när ni flyttat till andra lägenheten! Senare på fredagen åkte vi och åt ute. Blev lite för mycket mat tycker jag. åkte vidare till ÖHK-hallen där jag tidigare har spelat handbollsmatch. Min kuisn hade tunering och vi åkte och kolla på. Gud va sugen man blev på och hoppa på plan och ta bollen och springa och skjuta!!

Nu sitter jag hemma hos de och håller på och förbreder vad vi ska äta senare när min morbrorsfru kommer hem från jobbet. Jag har lagt fram lammgrytbitar eller kottletter kankse det är, jag ska marinera lite smått o gott på den och laga tomatris till också. =) Vackert väder är det också i göteborg, hoppas på lite uteliv idag som det säkert kommer bli, man får bara inte sitta inne när det e solsken överallt!

Ha en toppen dag alla fina människor =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0