Dagarna som gått och de som återstår...





Veckan började inte så bra för mig, men känns bättre nu.

MÅNDAG

Denna dag kunde inte bli värre, kände hur seg och jobbig jag var då jag vaknade ur sängen. Åkte tidigt till skolan där jag höll på och somna & hade värk i hela kroppen också. Fick vara på bakning stationen tillsammans med Christopher. Det funkade tyvärr inte bra... Hade som sagt värk i hela kroppen, ont i huvudet, och stressad som jag aldrig varit förr, hade inga värktabletter heller som kunde göra det bättre för mig, dumt att jag inte frågade efter de av Christopher. fick ju reda på i efterhand att han hade med sig det. well well, tog en tidigare lunch för jag skulle hinna till vårdcentralen där jag vaccinera mig. Kan säga så här JAG HATAR SPRUTA!
Efter det var det bara jobbet kvar... och det klara ja galant! hade köpt med mig ipren, mådde mycket bättre när jag väl hoppa på bussen till göteborg, sålde ganska mycket! NÖJD va ordet! ^^

TISDAG

Sjuk... förkyldningen kom fram sent natten till tisdagen och har varit seg hela dagen, ingen skola, och inget jobb!

ONSDAG

Återstår och se vad som händer i skolan och på jobbet :) Men antar att det blir
matlagning/städa/förbreda/diska och sälja pocketböcker på jobbet :)

Menyn:
Sarerips med honungsglaserad rotfrukter samt het dip sauce
Laxfjärillar med citrontimjansås
Fetaost potatisfylld zucchini ajavaryougurt
Veckans pasta... het mexikansk köttfärs och bönröra
Veckans sallad... chilimarinerad tonfisk (ej tonfisk i burk) med rostad kokos

TORSDAG

Kycklingsoppa med dessert
Stekt sejfile, hollandaisesås
Tomat & bondbönsoppas med dessert
Veckans pasta
Veckans sallad

FREDAG

Kokt kalv i dillsås med riven pepparsås
Lutfisk med smörsås och gröna ärter
Spanskt tortilla med sojakorv och potatis
Veckans pasta
Veckans sallad

Efter denna dag blir det mer jobb. Då blir det julbord på kvällen på militäpalatset,
får se hur det går, jag ska ju sälja ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0