Julbord.

Inte uppdaterat sen en vecka, och det har hänt en hel del kan jag säga.

Sist så har jag jobbat på militärpalatset på min allra första julbord, som jag var väldigt nervös över och trodde verkligen att det inte kunde sluta bättre än ett stort fjasko. Fick ju servera och sälja drycker som jag aldrig gjort tidigare. Hur tror ni det gick?

Det var jobbigt kan jag säga. Mycket folk och jag visste knappt vad jag skulle göra och i vilken ände jag skulle börja. Tur var det att man hade tre killar vid sin sida som serverade ihop med mig :)
Kvällen fortsatte ännu bättre... Fick träffa vissa av mina gamla högstadie läraren som hade julbord den kvällen. Kul att man blir igen känd. Synd att vissa inte var med bara, så man kunde träffa de också.



På bilden ser ni lussekatter som vi bakat och jul tallrikar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0