Praktikplats.


Julen är slut och den nya året börjar närma sig på riktigt!!! Känns lite overkligt. Har haft en super bra 2009 faktiskt. Det har hänt många stora grejer i mitt liv som har hjälpt mig fram i livet, och det känns skit bra om man får uttrycka sig så :)

Hur som helst. behöver hitta en praktiskplats innan den 11 januari, för då är vi inte i köket i skolan och arbetar utan vi får hitta varsin lunchrestaurang där vi får praktisera i 4 veckor. Jag har valt och göra det i Göteborg pga jag jobbar ju som telefonförsäljare på kvällarna och då passar det mig perfekt och jag slipper pendla. Ska bo hos min underbara släktingar denna tiden :)

Så nu ska jag ut med en kollega från jobbet och fynda på mellandagsrean och även försöka hitta en fin restaurang i underbara Göteborg!!!

GOD FORTSÄTTNING PÅ ER ALLA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0