A lot of work work

Shano är trött! Känner verkligen hur ont man har i fötterna när man står upp en hel arbetsdag, men jag klagar inte för det! Trivs verkligen på praktiken. Vet ni vad som borde göras om jag fick bestämma? Att jag får arbeta 24 timmar, 7 dagar i veckan... fast nee jag behöver minst 8 timmars sömn men resten av timmarna (16 timmar) skulle jag lätt kunna arbeta!

Vi fick mycket gjort idag, vart städdag och jag har fått gå fram och tillbaka genom en låång korridor där jag fick slänga en massa skräp! Jag gick förbi två Tele2 killar som försökte få tag på mig för att ta min dyrbara tid och prata telefoni! Det lyckades inte de med då iaf. Haha! Men när jag slutade så vart jag liite intresserad för jag betalar så dyrt nu för tiden, Har Tele2 comviq kompis abonnemang och det kostar skjortan! Då fick jag skriva på och ändrade till nått som heter SMS packet (jag smsar säkert 30-40 sms per dag)!! Så det tyckte de att det passade ;) Fick en ny telefon på köpet också Yeah!


Btw, fick äntligen smaka på Chai Latte! Hur sjukt gott är inte det? Min nya favvo dryck! ;)


Kram kram på er alla, Natti!


Kommentarer
Postat av: Anders

när får man smaka då? kram kram

2009-02-18 @ 13:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0