Cafe Latte <3

Vad skulle jag göra utan ett fik? Så underbart härligt att fika tycker jag, och göra det i timmar. Känner mig så himla avslappnad då. Idag var jag på espresso house i stan och köpte två koppar latte. Där satt jag i 2 timmar efter skolan för att kunna vila huvudet o bara njuuuta. Kom hem med ett leende på läpparna =)




Dagens goda ting får vi ej glömma
Köpte en soffa för 40 svenska riksdaler idag på seacond hand butiken!
(med andra ord, skänkte lite pengar åt de fattiga och fick en soffa på köpet)
Bra va??


Kommentarer
Postat av: Jennie



Vill du vinna en snygg plånbok?

Titta in till mig isåfall :-)

2009-02-09 @ 20:52:18
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: Arosmamma.

prova chai latte på espresso house nästa gång så himla goooood...

Lycka till

2009-02-10 @ 18:32:12
Postat av: Shano

Det ska jag göra :) <3

2009-02-10 @ 18:34:08
URL: http://shanoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0