Godmorgon!

Brukar inte blogga på morgonen för jag hinner inte,
men nu var jag bara tvungen. I natt vaknade jag vid
2 halv 3 tiden av ett sms, ett sms som jag sedan
inte kunde somna om. Det var från Malin och Tomas.


"en tös på 1870g och 42 cm lång,
en pojke på 1870g och 42 cm lång,
kom i natt! Vi alla mår bra, Kram
Malin o Tomas"

Jag bleev såå glad o pigg ?? Kunde inte somna om.
Men Grattis får ja ännu än gång säga, ska bli kul och
träffa de två snuttisarna. =)

Nu ska jag göra mig i ordning till sista dagen av min praktik ;(
Och beställa en god smörgåstårta till ikväll som Matias  jag ska äta upp!!

Kommentarer
Postat av: katarina

hoppas ni får en mysig kväll=) kommer bli tomt på måndag utan dig..kram

2009-02-27 @ 19:57:48
Postat av: Karin

Mysigt...)

2009-02-27 @ 21:53:25
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0