"Mamma har alltid rätt"

Jag har en tendens att alltid ringa mamma när jag är osäker på något, eller bara prata om hur alla mår och vara social när jag känner mig lite ensam =) Ringer henne oftast när det gäller matlagning men idag ringde jag för jag va lite orolig över min högra öra! Haha! Jo för så här är det, jag kan knappt höra bra! Har ju med all förkylning o febern och göra under förra veckan jag var sjuk. Men ändå. Man blir orolig. På praktiken ringde jag första gången till hennes jobb, och då svarade hon att jag hostat kraftigt och nyst väldigt väldigt mycket (ni som känner mig känner ju till mina nysattacker!!). Andra gången jag ringde var senare på kvällen och då sa hon det att jag skulle lägga lite smör (till matlagning) i örat tillsamans med bomull och låta det vara. Låter ju sjukt konstigt!!! Men hon hade rätt! Det funkar hur bra som helst!

Har alltid tyckt att hon har konstiga lösningar när det gäller sånna grejer, men hon har alltid rätt =) Hehe!

<3

Hur är
din mamma? Har hon alltid rätt?


Kommentarer
Postat av: Denise

Hej, riktigt fin blogg du har!!:)



Lägg gärna till mig på bloglovin, så kan jag lägga till dig:)



Ha en bra fettisdag

/Denise

2009-02-24 @ 10:53:48
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Anders

saknar din röst! puss

2009-02-24 @ 11:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0