Nu har man sagt upp lägenheten...

Jobbigt känns det! Jag hade inte tänkt att det skulle kännas såhär, min första egna lägenhet kommer ja förlora snart... Finare lägenhet får man leta efter! Kommer sakna den oerhört mycket. Jag har länge velat flytta från Uddevalla för jag har inte riktigt passat in där. Men jag kommer sakna alla goda människor där som hjälpt mig och som jag fått komma hem till och umgås. F*n ska det kännas så för???

Här sitter jag och tårarna kommer snart om jag skriver mer om detta. Hoppas ni vet vilka ni är och att vi inte kommer tappa kontakten när jag flyttar ;(


3 månader kvar...

Kommentarer
Postat av: anders

Vill inte tappa kontakten heller, puss puss du är magi vännen

2009-03-02 @ 07:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0