Shano är på G!

Ny vecka, nya krafter... Jag börjar bli friskare och friskare så det är ett stort Plus. Praktiserat idag från 10:00 till 19:00 inte riktigt hunnit med allt. Lagade dessutom lite snabbare mat! Praktiken gick bra, fick lära mig och skära glas till ramarna ;) Blev godkänd av kollegan =) (Mycket snäll kollega dessutom).

Kom hem så hade jag inte orken... att tina kyckling för det var planerat att jag skulle ätit en kycklingrätt idag. Såg att ja hade färdiga biff och då stekte jag det med stuvad pasta. blev mätt iallafall =)


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Tjaa.. den maten såg inte så aptitlig ut för min del.. Men i alla fall, jag går i 1an på gymnasiet men jag har gått om. Jag är 18 och bör gå egentligen 3an men så är det inte xD. Samt ja jag hade lov V8. Jag skulle velat praktisera men jag tänker inte betala buss på 480 kr för praktik i 5 dagar.. Det har jag inte råd med. xD



Hur är det annars då?

2009-02-23 @ 21:38:56
URL: http://sheargenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0