10-11 Januari

Lördag:
12:00 -vaknar hemma i Uddevalla då Mona ringer, (hade planerat en vecka före att jag hon och Carro skulle festa i Gbg).
13:00 - äter frukost tsm med Matias, Kan inte bestämma mig om vad jag vill göra på kvällen... Carro hoppade av.
14:00 - bestämmer mig att ha en jäkla kul lördag, då jag har en timme på mig att fixa mig o passa tiden till Borås.
15:07 - hoppar på bussen till Gbg finklädd, osminkad. I GBG hittar ja toa o sminkar mig o fixar håret. Sen vidare till Borås
18:20 - Borås C där Mona väntar. Vi tar bussen till hedvigsborg till Annelies systers lägenhet. Annelie fyllde 20! Grattis!
19:00 - förfestar hos de med nya o gamla människor... o en oväntad perso. Haha!
21:00 - Mona o jag tar taxi in till stan för att inte missa bussen till Gbg!
22:05 - bussen till Gbg och vi är där en timme efter!
23:30 - vet inte vilken krog vi ska till men vi är på järntorget. Vi frös o behövde toalett! Vi tog första bästa krogen.
23:45 - inne på RESPEKT, det sög men vi hade kul ändå. Men va fan va det för musik??
Söndag:
01:00 - fyllemat på BurgerKing! Vidare till Centralstationen.
02:15 - bussen till Uddevalla
03:30 - däckar i min säng!
12:00 vaknar!!
13:00 - frukost o Johan Glans på Tv!
14:07- Mona åker hem till Borås, o själv ska ja ta det luuungt ikväll o hoppas en viss person snart hör av sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0