För Shano har tagit studenteen!

...Fyfan va hon är bra!


Herregud, vad kul jag och många andra hade igår! Var ju helt sjukt. Uddevalla studenterna tog ju studenten... Vet inte riktigt hur jag ska beskriva känslan, helt sjukt. Åkte till skolan och var med min klass vid 9:00 och så hade vi fotografering och åt sista lunchen i skolan matsal. Vi tågade sedan till agnebergshallen där alla från de andra skolorna också va. lyssnade på kören och folk sjöng, dansade... Till och med rektorerna sjöng och dansade. (det va deras tal)
De sjöng "studens goodbye, studens farvel" antar att ni känner igen låten fast de har ju så klart gjort om låten :) Mycket bra framträdande. Erik Segerstedh som va en gammal elev från min skola önskade oss en underbar studentdag. Senare såg jag han när jag skrek i alla gator, ropade hans namn men han kollade inte ens. dumma!!!

Senare så kom vi ut och jag startade min mobiltelefon, då jag hade missat ett samtal (doltnummer). Tänkte att det va Manpower som ringt, men ja va inte säker. Har ju vart på intervju hos de tidigare. Strax därefter fick jag ett meddelande av mobilsvar. öpnnade den och det va MANPOWER! Fick jobbet som jag önsade till studentpresent! :) Hade ju skrivit på min önskelista på skämt att jag vill ha ett jobb till present, men där ser man inget är omöjligt! Efter all gap och skratt och allt, åkte vi till dalslandstugan där jag hade min studentskiva! FANTASTISKT KVÄLL DÄR INNE! Eller vad säger ni som va med???

Jag och tjejerna i klassen :)

Jag o Eddie :)

Tågade in till Agnebergshallen
 
BUFFE'N! <3

;)

Folket strömma in utanför skolgården :)

Några av mina anhöriga... älskar er!

<3


Kommentarer
Postat av: Dada gona

hola darling fron stockholm ,,saknar er mycket,,,

Fyfan va du är vra..

det va en fantastisk kväll som kommer jag och minas länge..

kramar på er...

hälsa alla

fortfarande ont i nacke och ben och m.m.......

men det va värd...

kramisar

Sardar,Aro och dada gona

2009-06-08 @ 12:56:03
Postat av: Dada gona

Fantastisk Buffe..!!eller va säger du..???

2009-06-08 @ 12:58:04
Postat av: Shano

tack, vi saknar er jättemycket... jag kommer inte heller glöma den perfekta kvällen, tack för all besvär, det du gjorde va toppen <3 Hur har ni det i stockholm?

2009-06-08 @ 15:45:20
URL: http://shanoo.blogg.se/
Postat av: Dada gona

bara fint..är inte toppen väder men det är roligt ändå...

hälsa alla...

ses snart..

2009-06-08 @ 19:44:21
Postat av: Anonym

var sjutton är darin? ser honom inte på bilderna bland anhöriga :P

2009-06-10 @ 21:38:04
URL: http://vsomiviktor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0