Sista provet är gjort...

Igår vaknade jag i min säng i borås, tidigt! Skyndade mig till Centralen för jag skulle åka till skolan (Uddevalla) och göra sista provet! Väl framme i Uddevalla passade jag på och plugga lite innan provet. träffade på Gallerix-Katarina (Goaste tjejen), fikade lite på Espresso house och tjöta en massa. Lunchade sedan med en annan tjej som heter likadant fast med ett C i början ;P Vi gick och satte oss på Rådhuscafet och det va proppfullt, som vanligt. GICk vidare till hasselbacken och sola o pluggade lite till. Gjorde provet vid 15:00 och klara mig :)

Efter provet va ja så sleten och ville soova! Men icke, gick hem till edds o Von och där hade alla samlats (fr skolan). Alla va verkligen taggade inför studenten, och de skulle ut o umgås i solen på gustavsberg, följde med en stund men var tvungen och åka hem till borås. Calle körde mig till centralen där jag missar Borås-tåget, får ta gbg-tåget som va 35 min försenad. Sedan vidare mot borås fr Gbg! Väl hemma är klockan 00:00 och Shano vill sova! Otrolig bra start på veckan vettja!

Blir ännu roligare på torsdag! ;)


Catarina o lilla wille

Marinerad kycklingfile m. klyftpotatis o vitlöksås va det jag åt :)


politiker som berätta om Eu-parlament valet!


madde o steffi :)

Spelade vollyboll va det sista jag gjorde på gustavsberg innan jag åkte hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0