2 Mars

Hej bloggen!!
Känns som om det var ett tag sen jag skrev, men jag har inte haft orken och sitta vid datorn sen igår iallafall. Men ibland mår man dåligt så man inte orkar med småsaker heller.
Idag har jag varit med Catarina och lunchat med henne och vart på dagis och hämtat hennes son wille. Sen gick jag till Gallerix och hälsa på Katarina som jag praktisera hos under 2 veckors tid, där stod jag en kvart och prata. Gick vidare till skolan och gjorde prov som jag fick godkänt på =)
Gick tillbaka till Katarina (va där från 17:00 till 19:00) och prata massooor! Skön tjej det där.
Snällt av henna att hon körde hem mig... Nu sitter jag och väntar på maten ska bli klart, blir lax men vet inte riktigt vad jag ska göra till laxen hmm.. *passade på och rensa kylskåpet också!

Före o Efter bilder...


Laxen innan jag la den i ugnen

Lindade om med aluminium folie o la den i ugnen =)

Kommentarer
Postat av: Anders

jag vill gjärna bli bjuden på middag av dig

2009-03-03 @ 07:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0