5 mars

...7 månader tills ja blir 20
...91 dagar till Studenten
...79 dagar till Balen!!!

Tänkte laga kinagryta men mina skolkamrater Eddieson & John ville att jag
skulle hänga med och äta ute... Så jag blev bjuden, Får ta och laga mat imorgon istället!

KINAGRYTA

Recept

Skinksnizel el Kycklingfile
Kinesisk soya
Gul Lök
Champinjoner
Purjolök
Vitlök
Krossade annanas

Strimla skinksnitzel och blanda i soya, låt marineras i 5 min. Skär löken och purjolöken och stek de med köttet. Skiva champinjonerna och bryn. Pressa vitlöken och häll i krossade annanas. Låt puttra på svag värme. Serveras med ris!

Kommentarer
Postat av: Karin

Nice...91 dagar...de e ju snart ju...))

2009-03-05 @ 22:14:15
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0