7 mars

Hey bloggen, är ganska nyvaken nu.. igår var jag på fest nämligen.
Gud va bråttom man fick för Eddieson som fyllde år igår skicka sms
om jag ville komma till han med de andra skolkamraterna och fira.
Jag svara ja, dock så hade jag inte tid och fixa mig, jag var ju knappast
hemma... hade en halv timme på mig och duscha, klä på mig, sminka mig,
och så vidare... Eddieson, John och Kalle från skolan hämtade mig och vi åkte
till E Mamma och åt Filipinsk maat MUMS!! (ångra att jag inte tog mer ;( ).
Haha, De Tvinga mig sjunga Karoke!!!! Ja vill inte höra hur jag sjöng,
tondöv som jag är!!!

Nää, men vi drog sedan till GG, stod i kö i 20 min och vi hade inte rört oss.
Drog till Cheers istället och det va kul. Mötte många från skolan, och det känns bra.
(Nu när ja ska flytta från U-A så får ja många kontakter, varför va det inte så först!! :@x£!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0