Äntligen är den här...

min balklänning har anlänt till mig, Börjar smälta in det hela, med färgen och stilen m.m MEN finns alltid ett men! Jag är dock inte nöjd med bröststorleken... Den är för pösig och sitter inte alls bra, och paljetterna som finns med också. Jag får helt enkelt göra om den om det skulle vara en fara... Gick sedan till skolan för och få tag på en tjej som jag inte vet vem det är, och hur hon ser ut, hon tar hand om studentmössorna. Ringde henne tidigare under veckan och frågade om min mössa... Vi skulle ju träffas idaf fredag kl 12:00 men inte fanns nån där... Får ta tag i det nästa vecka!

Min färgglade klänning

Kommentarer
Postat av: Anders

Åh vilken vacker klänning, den passar en svin söt tjej som du

2009-03-21 @ 17:11:21
Postat av: Karin

Åh....du kommer att bli SÅ VACKER i den....Du MÅSTE fota sen...))

2009-03-27 @ 12:37:34
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0