Ganska jobbig dag...

Haft en jobbig dag verkligen, mycket som snurrat i huvudet,
diskutioner hit och dit, skola, och hinna med matlagning, städning ALLT!!!

Mona och Sara va ju på besök från i onsdags, och när de gick hem så fick jag flipp!!
Tänkte fan vilken äcklig lägenhet jag har just nu, kläder hit o dit, hårstrån, massa papperskräp överallt!!
Ångra lite att jag inte tog före och efter bilder men där jag sitter nu (databordet) är skinnande rent!! AHH va jag är lycklig nu, kan verkligen slappna av, i alla rum... förutom köket där det finns disk som jag ska diska imorn för jag kände att jag inte orkar mera nu! Får ta en dag i taget, imorn blir det mer att städa ändå... ska blii superduper rent nu när jag ska bjuda in folk =) hoppas på en toppen fredagkväll imorn iallafall, ska INTE hamna i massa diskutioner bara njuta!
(får tänka på att det ändå är fredag den 13!!)


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag...cool....oiii det kommer jag leva på lääänge..Pöss

2009-03-13 @ 13:22:20
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0