Lyckad lördagkväll

Vill tacka alla som kom på min fest! Ni gjorde det hela underbart kul...
TACK ock så till mina sköna skolkamrater som städade efter sig i min
lägenhet, ni behövde inte göra det... men snällt av er! Blev
överraskad, och hade ett leende på läpparna hela dagen =)


...åkte till Borås idag för släktmiddag typ... min faster o kusin och nån mer
är här =) Ätit god middag och skrattat hela kvällen tillsammans med syster
och kusinvitamin ;)

Liter bilder från middagen...



Faster & Kusin, bilden blev lite dålig...

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Jag ville också festa.. och äta god mat som er xD.. Ge mej xD.. haha.. i alla fall nu så kan man läsa min hemlighet på bloggen för den som är intresserad.

2009-03-15 @ 12:34:17
URL: http://sheargenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0