Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Ermelinda
(ni hittar henne på
http://kattig.blogg.se )



13 Fakta Om Mig!!!

1. Det första jag gör när jag vaknar... Sätter på Tv:n i sovrummet!
2. Min största dröm just nu... öppna eget inom resturangbranchen
3. Min mamma blir alltid irriterad på mig... Det blir hon inte längre :S
4. Jag har otrolig lätt... för att träffa nya människor
5. Jag har väldigt svårt med... att bestämma vad jag ska laga för mat
6. Jag har vart kär i... Mathias Timell när han fick vara med på tv
7. Jag har bott på... många ställen =)
8. När jag var liten drömde jag alltid... att en jättebjörn jagade mig
9. Därför är jag rädd... att bli jagad
10. Jag irriterar mig mest på folk... som tror att det kan allt
11. Min sämsta egenskap är... Min koncentrations min, folk dömmer mig som jag skulle vara surpuppa!
12. Min bästa egenskap är... hum, ställer upp för nära och kära, ibland främlingar också!
13. Andra ser mig som... trevlig och söt, eller surpuppa (för min koncentrationsmin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0