Baldagen är här!

Klockan tickar o tickar, just nu är den 03:43, lördagsmorgon, och jag har inte sovit än. Fredagkväl, igår hade jag bjudit hit massa vänner från uddevalla, och gjorde i ordning en flyttfest. Bjöd på massa grillat! Va jättegott. Hoppas alla trivdes. Själv var jag stressad, ville att alla skulle trivas och inte vara hungriga som många av oss var, Vi hade ju en del problem med elgrillen ett tag i början. Haha!! Skulle vart pinsamt om den inte funkade då alla gäster va där och köttet var klara att grillas. Men Eddie som jag ska gå med på balen fixar allt! :)

Hade jättetrevlig fredagskväll/natt!! Tack alla som kom och jag lovar och hälsa på er i uddevalla när jag flyttat!

Just nu sitter jag helt ensam o är lite små nervös, har mycket och göra idag lördag, fast efter ja sovit o sedan vaknat och druckit mycket kaffe! Lilla syster som är här sover nu i mitt vardagsrum. Nån av oss måste ju få sömn, hon ska vara min assistent imorgon! Klockan 12:00 ska vi hur som helst vara hos frisören (uppströms frisörer), tar ca 2 timmar att sätta upp håret sen blir det o springa till Kicks och bli sminkad av någon make up artist! Tur det att det ligger typ tvärs över varandra! Komma hem o ta på sig den vackra gröna klänningen och accesoarer, och vänta på Eddie tills han kommer med bilen... Ni får vänta och se med bilderna imorgon, men jag kan bjuda på lite bilder av Flytt/grillfesten jag hade hos mig!





Nu är klockan 04:15 och detta inlägg börjar snart bli klar. Nu ska Shano Nanna!
Hon har en stor dag framför sig =) Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0