Baldagen, del 2

Gör oooont och gå!

Vaknade klockan 09:00 och sovit ca 4 timmar, här sitter jag o gäspar stort, och morgonkaffet i handen. Det gick ont och gå idag, har skaffat mig skoskav  i båda fötterna för någon dag sen, jag vet inte om det går att gå med mina höga klackar. jag har så svårt för klackar! De är faktiskt de skönaste jag kunde hitta. Får tejpa mina häler!
Mina föräldar och min bror kommer också hit tillsammans med min morbrorsfru och kusin! De är nog här om ett par timmar, så jag måste hinna städa innan de tjatar på att jag inte har städat tillräckligt :( Min mamma kan vara sånn ibland när hon är här. Nä, nu ska jag göra nytta, ringa runt o så!

Återkommer efter balen... Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0