Fått lite jobb!

Idag ringde en av mina närmaste vänner mig och väckte mig klockan sju på morgonen. Jag hade verkligen inte lust och svara så jag väntade med det efter 2-3 missade samtal ringde jag upp då hon hade skickat sms om att det är något viktigt. Hon sa det att hon har hittat jobb åt mig och att jag skulle börja med det idag. Fick stå i ett kök och laga massa mat hela dagen slutade precis jobba. Det är egentligen hon som jobbar där men hon hade fått jobb på Borås djurpark som hon var sugen på och börja med. Då berättade hon lite goda ting om mig för hennes chef så då ringde chefen o talade om att jag är välkommen idag på eftermiddagen.

Det var jätteskoj och jobba, man blir en bättre människa med god tänkande när man jobbar. Iallafall jag. Fick lära känna nya och trevliga människor, så som daniel, chefen! Jätte trevlig o social. Sånna chef ska man ha!! haha :) Han och en annan som äger stället tyckte om mitt sätt att arbeta, så jag får jobba mer imorgon lördag och söndag, hela helgen =) KUL tyckte jag!! Så om jag sköter mig riktigt ordentligt så får jag nog säkert stanna där, stället heter "Elfsborgs Köket" ifall ni undrade.
Nu ska Shano vila i soffan lite och äta nått gott!

KRAMIIIS!

Kommentarer
Postat av: Karin

Wooow....grattis...)

2009-05-29 @ 22:01:59
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Shano

tack!

2009-05-29 @ 22:34:05
URL: http://shanoo.blogg.se/
Postat av: Arosmamma

halelujjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaa.....va bra...Lycka till

2009-05-30 @ 14:59:28
Postat av: Viktor

fedt bra kök om de heter Elfsborgsköket ;) men var ligger de här i stan ngnstans?

2009-06-02 @ 13:29:23
URL: http://vsomiviktor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0