I Gbg, Blir Pannbiff till middag ikväll!

...Ni kankse inte vet men i helgen så förlorade vi en medlem i släkten, pappas farbror, så idag åkte pappa och min morbror till England för att hälsa på deras kusin, för han hade inte träffat sin pappa på 10 år och nu är han borta :(

Hur som helst, sitter hemma hos min morbror och är helt ensam. Väntar på att klockan ska ticka framåt och då kan jag förbreda maten innan min morbrors fru och lilla kusinen kommer hem från jobbet/dagis. Eftersom ja vet att min lilla kusin älskar pannbiff så ska han få smaka på min. =) Till pannbiffen ska jag ha lite rotfrukter i ugnen och krydda den med lite salt och peppar samt timjan och lite olivolja! Ska försöka ta bild på den senare när den är klar o ch lägga ut den tillsammans med recepten!

Kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0