Manpower

Ahh!! Idag hade jag jobb intervju hos Manpower, va så himlans nervös...
Men det gick över när jag öppna dörren till deras reception! Fick andas ut
och drick mycket vatteninnan vi börja!

Tyckte det gick jättebra, jag var mig själv och jag hoppas på att jag får jobbet.
Han som intervjuade sa det att det är ca 900 som har sökt och det finns 50 platser.
Så de håller på och intervjuar ca 100 pers. och då tar det tid att få svar!
Detta är  ett sommarjobb, och om jag får det så ska jag jobba hos Ericsson AB
på ett lager där!  Håll tummarna!

Nu är jag hemma hos min familj i Borås igen, och jag tänkte laga middag till de,
innan de hinner hem från jobbet/ skolan! Ska lägga ut lite bilder sen på maten!





Kommentarer
Postat av: Arosmamma

Håller tummarna gums....

2009-05-19 @ 19:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0