Middagen va utsökt, men tyvärr ingen bild!

När ja kom hem till min morbror igen efter jag vart i uddevalla så hade min morbrorsfru lagat ris med lammkotletter. Vet inte riktigt va man kallar granatäpplens vätska, men riset innehöll det iallafall. Det blev lite brunare färg och smaken va ju helt underbart! Tog kort på maten men det funkade inte och sätta in den på datorn, kortläsaren va helt knasig idag! Blev lite småsur, men får glömma det nu och ha bättre lycka nästa gång.

Tidigare var jag med Katarina och får tacka henne för en underbar lunch/fika stund!
Kom ihåg att äta nyttigt fram till 20 maj ;) Och om du blir sugen på nått så smsa mig
och jag gör detsamma =) Hur som helst, tack för idag stumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0