När man har bråttom blir det fel!

Idag åkte vi till stan lite för sent, det var ju stängt när vi åkte
men vi var iallafall i den vackra stadsparken i Borås!
Det var blommor överallt solen sken lite, fontenen va på! Underbart fint var det!






...Ja, som sagt när ma har bråttom blir det fel, lite innan 22:00 åkte jag och mamma
till Hemmakväll för jag ville köpa A Walk To Remember filmen. När jag kom ut från bilen
märkte jag att någonting var fel på fötterna, ena klacken hördes inte... tänkte att den va sönder eller något men nej! Hade två olika stövlar på mig, ena var mammas och den andra min morbrorfrus!

Kommentarer
Postat av: Karin

ha ha...hur långt hann du gå med olika stövlar??

2009-05-10 @ 08:24:27
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Shanoooo Bananooo

JA, jag körde bilen, parkerade den vid hemmakväll, gick in och där var det ljust och då märkte jag! MEN jag visste att det va nått fel innan ingången för ena klacken lät men inte den andra ;)

2009-05-10 @ 11:44:39
URL: http://shanoo.blogg.se/
Postat av: Arosmamma

hahhaaaa...och haaaa

det va faktiskt roligt..men det va bra att du gick inte ut och festa som min kollega giort...

2009-05-11 @ 18:44:00
Postat av: Arosmamma

de är snygga både två i allafal...

2009-05-11 @ 18:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0