NOTEBOOK!






Igår kväll åkte jag min morborsfru och lilla kusin till Borås för att vara med min mamma och syskon! Åt supergod mat och hade det trevligt ihop. Senare hade vi lite kankse för mycket fredagsmys. Vi satte på Notebook, en romantisk film. Har hört mycket om filmen men första gång jag såg den igår kvää. Där satt vi framför tv:n, jag, lillsyrran, morbrorsfru och mamma. Alla var verkligen inne i filmen förutom mamma som sprang runt då och då. Senare kom Grannen, Linda! Hon satt där en stund och kollade med oss också. Filmen närmade sig slutet och några av oss började snyfta och tårar kom, känslorna tog bara över! FIlmen var hur bra som helst! Från början till slut! NI har väl sätt filmer om kärlekspar som gör allt för varandra förr antar jag? Önskar verkligen att människor idag kunde vara så! IAllafall dagens män. Det känns att de tänker med röven (ursäkta språket), men så är det!

Vill finna en sån man, tror ni de finns kvar, eller är de utrotade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0