planering/ i väntan på pappa!

Har inte hänt mycket idag...

Men vaknade på morgonen då jag ville sova mer egentligen för jag har inte kunnat sova på länge, varit orolig o stressad. åt lite frukost och sedan satte vi på musik och dansade magdans, det var jättekul och det är faktiskt som en träningspass! Det var ganska långtråkigt efter det annars, satt mest och kolla klockan tills pappa och min morbror kom hem från England. JAG mamma och min morbrors fru planerade inför min studentskiva, kom på massa saker som vi ska införskaffa och ha på studenten =) 25 dagar kvar !!!

Vi åt Middagg då de va framme vid 18:00 tiden och det var ris kyckling och någon tomatsås!



För en stund sen var jag mamma och pappa på långpromenad, tänkte att jag borde få lite frisk luft eftersom jag vart nere i 2 dagar... Men inte ens det hjälpte... Får hoppas på att veckan som börjar blir bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0