Bakning...

En sockerbagare hon bor i staden, hon bakar kakor mest hela dagen...

Japp idag har jag och min "låtsas mamma" Camilla bakat en massa bröd och kakor. Personligen tycker jag bakning är enormt kul, nackdelen är väl att man blir fet om det blir för mycket :)

Vi började baka lite bröd, grovbröd och mina sesambröd!
Tyvärr glömde jag ta kort på brödet men får ta det en annan gång.

Efter brödet och frukosten (som vi brukar ha vid 9:00 tiden) bakade vi en massa kakor, jag började med sesam och milla med tryffel. Blev dock INTE nöjd med mina sesamkakor. De såg skumma ut, smaken var inte som den skulle heller men det var okej, det tyckte iallafall Marco och Milla...

Det blev också, choklad chips, kokoskakor med choklad. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0