Diskning är kul!

HALLÅ ALLA GOA OCH GLADA!

Torsdag idag och känns som bara måndag, veckorna går allt fort vid denna årstiden :/
Men inte surar vi för det, iallafall gör jag inte det... inte längre. Är nämligen väldigt trött på att klaga på väder med mera istället gör jag nytta och försöker vara positiv hela tiden och
DET FUNKAR!

Idag började dagen mycket illa, det började med att min mobil inte ville väcka mig så jag ringde och sa att jag skulle komma så snabbt som möjligt så marco o magnus kunde fixa en station för mig. På väg till köket med bussen då började det värsta som kan hände. Mycket folk som stod vid hållplatserna till Södra torget!! Det leder till att man missar nästa buss som tar mig till militärpalatset. Då får man ju vänta en hel timme till nästa kommer. Jag ogillar västtrafik och med den punkten tror jag många håller med mig som åker med västtrafik!!! Skärpning nu. Började promenera dit istället och försöka hålla mig klar och positiv istället. Väl framme så ser jag energi, glöd och en jädrans massa underbara folk som jag får träffa varje vecka :) Ser att alla har sin station och jobba med. bytte om till kock kläderna och fick min station och jobba med, sallad o disken. Kan tänka mig att det finns vissa som inte vill vara där, men man kan göra det till något roligt också, som i måndags då det blev en disk krach på gång :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0