Hjälp !

Jobbigt va ordet... Jag har varit tvungen och vara lite ledig från både skolan och jobbet. Har ju sen tidigare vetat att det inte är så bra för mig när jag inte har mycket och göra... Jag älskar nämligen och gå i skolan och laga mat hela dagen (Och umgås me fantastiska människor) och sedan direkt åka till götet och jobba! Från och med torsdag ska jag aldrig gå ifrån de. Aldrig vara sjuk, men om jag skulle bli, ska jag ta risken, Jag pallar inte annars. Blir bara jobbigt i huvudet, känslor, förflutna, ALLT!! :( :( :(


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej och tack! Nej jag förstår verkligen det, men bilder är inte allt inte:) Jaha okej, jag har funderat på massor ur den boken men det blir aldrig av att jag gör det, måste då mig i kragen nu hehe:)

Ja jag kommer absolut kika in på din blogg fler gånger! Ha det bra!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0