Ny Vecka, Nya Möjligheter & Lärdomar

Veckan närmar sig slutet och jag har haft det underbart trotts alla motgångar. Har blivit mycket på jobbfronten och i skolan. Man måste verkligen vara på topp vart än jag vänder mig. Jag måste alltid vara motiverad vid båda tillfällen. Extra viktigt är det och få riktigt bra sömn så man inte ligger halvdöd efter halva dagen. Däärför har jag varit sjukanmäld någon gång i veckan på jobbet för jag har vart förkyld pga sömnbrist. Imorn ska jag hur som helst ringa chefen och göra om schemat så jag inte blir allt för trött, då säljer man inte lika bra kan jag säga!

Idag har det gått sådär på jobbet om inte helt neråt vissa timmar... Och det är inte kundernas fel har vi fårr lära oss många gånger, utan min egen inställning. Får jobba hårt på det när en ny vecka kommer helt enkelt.

VECKANS SCHEMA

Måndag

Imorgon blir det & komma upp tidigt, 05:00 senast måste shano vara uppe för att hinna med skolan i tid!! Ombytta o vara klara ska vi vara 07:00! Ska bli kul och veta vilken station man hamnar i och med vem man får äran och arbeta med. Kan säga att jag tycker personligen att det är en utmaning att arbeta med olika typer av personer. Blir inte alltid kul eller lätt men man får lära sig att handskas med folk och få lära sig samarbeta på olika sätt.

morgondagens lunch blir fläsk pannkaka med lingon, bön och salsagratinerad fiskfile med guacamole, vegetarisk quorn pannkaka med lingon. Veckans sallad blir räk och äggsallad & veckans pasta blir lasagne på husets vis.

Efter skolan blir det och jobba och ha med motivationen på topp dit! får också kolla med chefen om jag kan få ändra min jobbschema :)

Tisdag, Onsdag, Torsdag

Skola som vanligt då men tyvärr vet jag inte än vad vi ska få laga för luncher till våra kära gäster. Efter skolan är det jobbet som väntar!!

Fredag

Ännu en dag i skolan :) Men inget jobb då är jag ledig!! får se vad jag hittar på fattig som jag är. Men något blir det!

(Blir och uppdatera mera under veckan då får ni reda på en massa mer!!)

Kommentarer
Postat av: Dada Gona

ta det lugnt med dig själv att du inte blir sjuk,,ta hand om dig..

vi saknar er...

2009-11-17 @ 13:25:05
Postat av: Bella

Heyhey! hittar man dig med här ;D

Syns imorrn :P

2009-11-19 @ 20:32:16
URL: http://gabriellas-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0