Beskedet...

Idag var en bra dag. På förmiddagen åkte man ner till stan med Andreas och tog en Chai Latte på Esspreso House, och det var mycket gott. Än så länge har man fått honom och lära sig att dricka Cafe Mocha som blev favoriten för honom, tills han fick smaka Chai Latten som blev den nya favoriten direkt idag. Själv älskar jag sitta ute på stan någonstans och bara ta det lungt o ha en varm god dryck i ena handen, som de flesta boråsare. Tror att vi är lite fikasugna, eller kankse mycket för den delen. Det är alltid fullt med folk i vilket fik man än går, men jag klagar inte. Tycker det är mysigt att vi är sånna.

Hur som haver. Ringde min far lite senare. Han berätta då att jag har fått brev från Komvux och att jag är intagen på restaurangutbilningen, som börjar 28 september! Blev superglad, det gjorde verkligen hela dagen. Har oroat mig mycket över vad som händer med mig i höst, vill inte sitta ensam hemma hela dagarna och inte göra någonting alls. det skulle vara sååå deprimerande!
Längtar... 26 dagar kvar :)


militärpalatset är en restaurang här i Borås, o dit ska jag den 28 sept...


ska man bli lika proffsig som per moberg och gänget på bild på 40v?

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så jättemycket!

Så roligt att du ska komma till Borås och till Militärpalatset, en riktigt bra restaurang :)



Boråsbloggarna!

2009-09-02 @ 22:22:48
URL: http://www.borasbloggarna.se
Postat av: Shano

Tack själva, nä alltså ja e från borås o bor i borås, ja råka bara flytta till uddevalla ett tag, men jag äkom tillbaka i maj 2009 o det känns skönt! har inte kunnat uppdatera info. om mig...

2009-09-02 @ 23:06:25
URL: http://shanoo.blogg.se/
Postat av: dada Gona

Gud va glad jag är för din skull Nano lycka till tjejen du kommer och klara det galant...

krammar och pussar grån götet...saknar dig

2009-09-05 @ 20:05:52
Postat av: dada Gona

Gud va glad jag är för din skull Nano lycka till tjejen du kommer och klara det galant...

krammar och pussar grån götet...saknar dig

2009-09-05 @ 20:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0