JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Ibland älskar jag allt som har med livet och göra... Så j*vla lycklig så det inte går och beskriva. Jag har ju verkligen fått igång det jag vill med mitt liv, en karriär inom kockyrket... Det lönar sig när man tar tag i saker och ting, det tänker jag fortsätta göra, trotts att det är väldigt drygt att nå fram... I måndags skrev jag och Andreas i min klass en bidrag till årets grillkock 2010 och igår kväll så fick vi svar att vi va en av de fyra par som skulle tävla i finalen den 9 maj i Liseberg! Idag har vi övat och grilla kött i skolan och nästa vecka blir det och finslipa allt vi ska göra till tävlingen så det sitter i ryggmärgen när vi väl är på plats! TA ER TILL LISEBERG, STORA SCENEN, DÄR VI KOMMER OCH ROCKA!!! :D


Ha en trevlig valborg och ta det lungt med vad den nu är ni ska hitta på... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0