Ny vecka, nya krafter

Måndag igen, så som jag vet börjar alla andra skolelever idag igen. Gick upp som vanligt före tuppen, och åkte mot Borås. Hoppas på en bra start på veckan. Enligt Metros horoskop så står det "Du tycks idag kunna få en oväntad möjlighet att visa framfötterna i ett speciellt sammanhang". Så alla som är våg får nog en bra dag, hoppas jag! 

Igår va det full rullle i mitt hem, städa hela lägenheten, gick igenom läxan som jag fick i fredags, laga 8 st matlådor till veckan (3 olika maträtter), så slipper man stå i köket hemma och inte ha orken till och laga något gott. 

Blir och lära sig laga olika potatisrätter idag, och sedan är det jobb som väntar! 

Ha en superbra dag allihopa varken ni är våg eller inte! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0