4 veckors praktik är nu slut. TACK KILLAR!

Som ni vet så har jg ju praktiserat på Bee kök & bar i Göteborg, det har varit 4 roliga veckor. Har som jag har skrivit förut har jag lärt mig massa saker från det unga köket :) Kommer sakna alla underbara personal, speciellt de 4 underbara killarna som man fått stå ut med ett tag ;) Men jag hoppas ju såklart att man får träffa er igen snart.

Sista dagen där var ju sådär, det var ju mycket och göra, och jag klanta ju mig totalt när jag stod i luckan. Blev väldigt arg på mig själv, men det var bara och bita ihop. Bjöd även på prinsses tårta efter lunchen, och den satt inte fel kan jag säga. 

Vill tacka er än en gång för att jag fick vara hos er, och tack Ulf för den fina skålen jag fick. Får komma och hämtar den under helgen !

Nu blir det skola igen, och vi ska starta en ny kurs md klassen, servering. Ska bli kul och få träffa alla man har saknat i klassen. Undrar om de har haft det minst lika bra som jag har haft under praktiken (?) tveksam!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0